Foto: Publicitātes foto
Cilvēkiem, kuri strādā plašsaziņas līdzekļu redakcijās, darba pienākumos ir aplūkot dažādus paziņojumus presei, tā sauktās preses relīzes, kā arī visādus citādus vēstījumus, kuri iekrīt redakcijas e-pasta kastītē.

Ik pa laikam redakcijā vēršas kāda Sintija Dāne, kura stādās priekšā kā vienkāršā lasītāja un "pievērš uzmanību" dažādām problēmām - termometru tirdzniecībai, ķēmīgām reklāmām Rīgas ielās, eglītēm, ko par velti dāvina veikals Domina u.tml. Kā redzams no apakšā pievienotām saitēm, mediji arī labprāt publicē būtiskos tematus, kuri uztrauc Dāni kā vienkāršo sabiedrības locekli.

http://www.tvnet.lv/zinas/article.php?id=582830

http://www.nra.lv/zinas/17028-termometru-nejedzibas.htm

http://www.diena.lv/lat/tautas_balss/lasitaji_vaica/kas-tas-tads-par-kemu

http://www.diena.lv/lat/tautas_balss/ziemassvetki_ziemassvetki...

Ņemot vērā, ka dažos medijos, kuriem Dāne nosūtīja savu jautājumu "Kas tas tāds par ķēmu?", šis viņas izmisīgais lūgums publicitāti neguva, cīņā par publicitāti Dominas džungļiem iesaistījās kāda Ilze Tule ar šādu "vienkāršās lasītājas" vēstuli:

Labdien!

Šorīt no rīta bija ieskrējusi t/c Domina iegādāties brokastis pirms darba, bet tur priekšā džungļi, kas mani pārsteidza ne pa jokam - viss zaļš, pat palmas tur pa pilno. Tā arī īsi nesapratu, kas tur notiek, nebija laika, lai iedziļinātos, bet šķiet, ka briest kas interesants. Tāpēc griežos pie Jums kā speciālistiem, kas vienmēr visu zina!

Paldies! Cieņā, Ilze

Arī uz Ilzes jautājumu netika reaģēts, tāpēc Dāne, jūtot sāpes, ka nevienu neinteresē Tules satraukums, ņēma un noreģistrējās interneta vietnē blogiem.lv un uzrakstīja tur sekojošo:

http://dane.blogiem.lv/

Pēc līdzīga parauga darbojas arī kāds Egons Skudra, kurš visiem medijiem nesen nosūtīja izvērstu stāstu par to, cik labi ir regulāri maksāt kredītu DnB Nord bankai. Un viegli iekļuva dažos no tiem:

http://www.diena.lv/lat/tautas_balss/lasitaji_raksta/...

http://www.tvnet.lv/zinas/lasitaju/article.php?id=584931

Šie ir tikai daži piemēri, kas nonākuši Mango.lv redakcijas redzeslokā, bet "dāņu", "tuļu" un "skudru" kustībā iesaistījušies vēl daudz vairāk biedru. Viss, ko mēs gribam lūgt Latvijas uzņēmējiem: ja kāds jauns censonis ir izlasījis trešās šķiras brošūru Ievads partizāņu marketinga metodēs, nenozīmē, ka jums jāatalgo viņa bērnišķīgās aktivitātes.

Foto: Jungle Birds freestyle tour fantāzijas šovs veikalā Domina (nu re, tomēr panācāt savu!).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!